Klacht: Uitgevallen trein

op 22 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte heer/mevrouw,
De trein van 20:08 is uitgevallen ivm een probleem van een trein. Arriva vertrekt ap om het half uur en wil bij deze een klacht indienen. De aansluiting hebben wij ivm een lichte andere vertraging gemist op nog geen 1 minuut. Erg vervelend dat we nu een uur moeten wachten. Net ja de spits is ook geen goed tijdstip dit te doen. Als het ov verkeer geen verdere verhindering heeft gehad van het toestel kon het ook tussen door op een ander moment en niet om heel en half uur. Direct na spits is zeer vervelend voor mensen die de spits ivm drukte voorbij laten gaan. De twee treinen zijn nu aan elkaar gekoppeld. Hoezo kan er niet wanneer het mogelijk is om 2015 worden vertrokken en het andere toestel gewoon normale tijd?

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Daniëlle, Wat jammer om te lezen dat je je aansluiting hebt gemist! Zou je me iets meer informatie kunnen geven over je reis? Van waar naar waar wilde je reizen, welke trein had vertraging en welke trein viel precies uit? Hoe laat vertrok je aansluiting die je normaliter had willen halen, en via welk station? Met vriendelijke groet, ^NT Arriva Webcare.

Arriva

Heeft op 30 september 2016 om 10:49 geantwoord

Gevraagde informatie vooralsnog niet ontvangen. Klacht wordt daarom afgesloten.

^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Danielle6880