Klacht: uitgeschakeld.paspoort.zwijgen.controle privacy-wetgeving

op 06 februari 2018 over Facebook in de categorie Social Media

Zonder opgaf van redenen en nog erger een kans te bieden iets wat er fouts aan zou zijn aan te passen, is mijn Facebook-pagina sinds 10 dgn “uitgeschakeld”. Na aanwijzingen van het zgn “HelpCentrum” heb ik naar Facebook op 30/1/18 eerst mijn foto verzonden. Na enkele dagen wachten moest ik vlg het helpcentrum een foto van mijn paspoort verzenden. Ook gedaan. Maar FACEBOOK blijft nog altijd zwijgen. Dus waarom moest mijn pagina met vele honderden onschuldige foto’s en schema’s van mijn looproutes door allerlei plaatsen met bijvermelding van afstanden en verbrande calorieen uit de lucht worden gehaald, – weet ik nog steeds NIET. En ik kom daar ook niet achter door naar dat CENTRUM vragen te sturen.

En wat gebeurde dan met mijn aan Facebook verstrekte paspoort en foto?

Wie van de Nederlandse overheidsinstanties controleert wat Facebook daar DAADWERKELIJK mee doet?
Misschien werkt al iemand onder mijn naam in loondienst bij Facebook ergens in Afrika of HIER om welk dan ook belastingtrukje ?

ik zwijg al over tientalen uren en unieke foto’s die door dit handelen van Facebook verloren zijn gegaan.

Ik ben van overtuigd dat als ik iets dergelijks aan de heer Zuckerberg deed, werd ik al lang door zijn advocaten uitgekleed eo achter de trailis gezet.

Ik ben benieuwd wat er dan met de wereld gaat gebeuren als deze multinational (die in ons Nederlandse belastingparadijs nog minder aan Belastingen schijnt te betalen dan de nederlandse zelfstandigen en zo veel privé gegevens van ons allen bezit ) in 2020 zijn voorzitter-billionair als de nieuwe leider van Amerika zou maken.
Ik heb daar nu al een slecht gevoel over.

als er duidelijkheid op alle punten komt of ten minste mijn site netjes wordt ingeschakeld en ik (waar idd nodig) kans krijg die te verbeteren.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geo11