Klacht: uitbuiting

op 06 oktober 2016 over Rabobank in de categorie Banken

Twee deurwaarders , Intrum Justitia en van der Vleuten van Hooff speelt een smerige criminele spelletje en hun maken misbruik van de Wet gegeven macht.
Ik heb een uitkering van DWI welke is een vervangende uitkering van AOW/WAO
(Ik ben blijvend gehandicapte, maar niet in Nederland geboren.)
Me klacht gat tegen de heer Peter Leek wie werkt bij van der Vleuten van Hooff.

De heer heeft beslag gelegd aan Me uitkering, maar het blijkt that me inkomsten zijn minder dan de beslagvrije foot.
Nadat zijn office werd op de hoogte gesteld door DWI , dat Ik heb geen betalingscapaciteit om de schuld te kunnen oplossen , de heer Leek heeft beslag gelegd aan me Bankrekening, Hij is wel op de hoogte geweest, dat Hij door de beslag een levensbedreigende situatie gecreëerd voor mij.
Ik kon niet Me vaste lasten betalen, kon niet eten etc. omdat ik leve van me uitkering op de bankrekening en dat is nu geblokkeerd.
Ik ben absolute radeloos – wat kan ik doen.?
Voorst, Ik heb me schuld al betaald. 830 Euro – maar Intrum Justitia heeft de schuld gekocht, en door een uitbuiting praktijk (verhogingen op blanco adres, waar ik niet ens ingeschreven bent, etc.plus ik ben de hele procedure niet op de hoogte gewest.) (schuld van 2010 Vodafoon abonament.. Eerste bericht in 2013 heb Ik gerkregen; Ik heb al 1200 Euro betaald, maar nog met 1400 Euro schuldig ben.het is belachelijk)zeker niet wat de Wet bedoelt met Incasseren.

De hoogte van de resterende schuld bepalen, binnen de grenzen van gezond verstand, al beslagen opheffen, en Ik ben bereid een betalingsregeling treffen van 30,00 Euro/maand.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

Reactie van de melder van de klacht Steven Lakner

2 maanden geleden - Klacht is tegen van der Vleuten van Hooff . Niet Rabobank...

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Steven Lakner