Klacht: uitbreiding reis met 2 dagen

op 12 juli 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Ik verzoek TUI dit bericht te behandelen als klacht omdat haar gedrag bij mij overkomt als streven naar winstmaximalisatie, weinig oog heeft voor zeer tijdige boekingen en weigert mee te denken met de reisconsument voor bestelde vakanties in november 2017 en maart 2018.

Ik zal mijn persoonlijke reisassistent bij D-reizen vragen mijn klacht op managementniveau intern ter kennis te brengen op de m.i. zeer consument onvriendelijke wijze van handelen van TUI.

Via D-reizen, Laanstraat 40 te 3743BG Baarn, telefoon 035-35012134, onze persoonlijke reisassistent mevrouw Susanne Valkenburg hebben wij de volgende boekingen gedaan voor onze vakantie in Lopesan Costa Meloneras, Meloneras, volgens TUI NEDERLAND N.V., reserveringsnummer:
– CPKXBZ (d.d. 11/14-04-2017), boekingscode 013851559, zondagen 19-11-2017 tot en met 03-12-2017;
– CRBDW6 (d.d. 06-07-2017), boekingscode 014484182, vrijdagen 02-03-2018 tot en met 16-03-2018.

In Lopesan Costa Meloneras ontmoeten wij Duitse vrienden, van wie de vrouw verjaart op 30-11-2017.
Daarom hebben wij D-reizen verzocht boeking CPKXBZ uit te breiden met maandag en dinsdag 4 en 5 december 2017.
Telefonische contacten tussen mevrouw Valkenburg met TUI-, de reserverings- en klantenafdeling, 2.5 uur in de wacht, leerden mij dat TUI een geheel nieuwe boeking voor CPKXBZ wenst te maken, waarbij de vroegboekkorting komt te vervallen, hetgeen voor mij ONACCEPTABEL IS.

Ik verzoek TUI hierdoor nogmaals boeking CPKXBZ uit te breiden met 2 dagen als hiervoor vermeld, mij daarvoor offerte te maken met instandhouding van de vroegboekkorting en zo nodig hiervoor te contacten met gemelde mevrouw Valkenburg.

Ik heb geen behoefte mijn ongenoegen te verspreiden met berichtgeving via de sociale media, omroep MAX e.d. omdat ik blijk geef door boeking CRBDW6 voor vakantie in maart 2018 een toch wel zeer loyale TUI-reisconsument te zijn, die vertrouwt op redelijkheid en billijkheid bij TUI.
Mocht TUI toch streven naar winstmaximalisatie en om haar moverende, voor mij onbegrijpelijke reden (immers 2 dagen meer omzet) de vroegboekkorting voor mijn boeking niet in stand wenst te houden c.q. voor de 2 extra dagen een exorbitant hoog bedrag te vragen, dan zal ik helaas in de toekomst moeten besluiten geen reizen meer te bestellen bij TUI.

Graag ontvang ik, zo nodig via mevrouw Valkenburg uw reactie uiterlijk 22 juli 2017.

W.J. de Jong
T + thuis 035-5318584, bij voorkeur M 06 49 964 199

Na 23 september 2017
Vierkante Bosje 31
3755BE Eemnes

uitbreiden reis november 2017 met 2 dagen tegen redelijke dagprijs met instandhouding van de vroegboekkorting

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wdjwt