Klacht: Uitblijvende levering en excuses op excuses

op 25 augustus 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn bestelde levering bij Otto.nl was te groot om het de reguliere verzendingen mee te worden genomen vandaar dat ik een Postnl Extra@ home kreeg. Vooraf diende ik aan te geven wanneer ik beschikbaar was. Deze datum heb ik vrij gepakt van mijn werk maar geen levering die dag. De reden die ik kreeg het busje is vol. Een beetje raar dat er maar een busje per dag mijn kant op komt maar goed. De volgende dag weer smsjes over lever tijden ontvangen en weer geen levering. Nu stond het pakket op het verkeerde depot en zou ik de volgende week mijn levering pas omtvangen. Dit heeft mij nu al 2 verlofdagen en waarschijnlijk volgende week nog een en helemaal niks opgeleverd

Gewenste Oplossing:

Als ik gecompenseerd wordt voor de opgenomen verlof dagen en mijn pakket eindelijk ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 26 augustus 2017 om 14:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Drummen,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat uw zending niet op de gewenste datum is bezorgd.
Wij danken u daarom hartelijk voor uw melding. We streven continue naar het verbeteren van onze bezorgservice en klantcommunicatie met als einddoel dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.

Helaas was uw bestelling niet compleet aangetroffen op het depot van leveren. De chauffeur heeft de order foutief afgemeld met een auto vol melding. Onze excuses hiervoor.

In een telefonisch contact met meneer Drummen is er een bezorgafspraak gemaakt voor 28-8-2017. Op uw verzoek wordt er gevraagd aan de planner of deze bestelling na 18.00 uur geleverd kan worden. We kunnen dit niet garanderen.

Voor een eventuele compensatie kunt u contact opnemen met de leverancier, zij zullen dit in behandeling nemen en verder onderling met ons afhandelen.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door R Drummen