Klacht: uitbetaling van polis

op 03 oktober 2016 over Rabobank in de categorie Banken

ons huis is verkocht doordat er een restschuld overbleef zouden we de polis van 15000 euro die wij hebben opgebouwd bij interpolis afkopen en aflossen bij de hypotheek.
nadat onze financieel adviseur interpolis heeft bericht wat betreft de afkoop polis via een mail geven zei na telefonisch contact te hebben gehad aan de mail niet te beantwoorden omdat de info mail niet meer gebruikt zou worden, terwijl dit adres wel op de site vermeld staat en actief is.

de rabobank heeft overigens van de notaris bericht gehad voopr de afkoop en die geeft aan pas achteraf hierna te kijken.
dinsdag ochtend 4 oktober moet ik dus zelf het bedrag voorschieten en moet het op de rekening staan van de notaris.
dit betekend eigenlijk dat als je een polis hebt en een restschuld hiermee wilt vereffenen dat je dus bij de rabobank geen huis kunt kopen.

na zelf met de rabobank gebeld te hebben zeiden ze dat ik het maar even voor moet schieten terwijl het gewoon mijn geld is.
ik noem het diefstal.
ook de notaris gaf aan dat ze het wel vaker gewoon via de bank wel geregeld hebben en soms de bank ineens weer niet ,mee werk dus ze meten met twee maten .

ik weet nu niet hoe anderen dit doen maar volgens mij is dit niet de normale gang vn zaken.

ik ben tevreden als ik morgen mijn huis kan verkopen en de rabobank mijn geld gestort heeft op mijn rekening waar ik recht op heb.
zodat ik de notaris kan betalen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door j.vos35