Klacht: Tweede geleverde bed ook weer na enige tijd doorgezakt in het midden.

op 11 november 2016 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Na een jaar een bed te hebben gehad mochten we een nieuw bed uitzoeken door veel klachten en kapotte veren . We mochten de paris night uitzoeken (3000) euro.helemaal blij…een van de beste bedden …nu na enige tijd treden dezelfde klachten weer op . De veren maken geluid…Ik word elke ochtend in een kuil wakker . De topper staat bol en de vreselijken rugklachten. Swiss sense is is niet wat het is en ben er helemaal klaar mee. Sonde van het geld!

Toen het bed net nieuw was. Graag al mijn geld terug om een ander bed te kunnen kopen. Het is niet de eerste keer!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 24 juli 2017 om 16:33 geantwoord

Heeft op 25 juli 2017 om 20:11 geantwoord

Hartstikke attent van swiss sense om de matrassen te ruilen. Bij opname aangegeven dat de onder boxen ook niet goed zijn. Deze waren volgens de werknemer goed. Nu maanden later nog steeds geen goede nachtrust om dat de boxen ook zichtbaar zijn doorgezakt. Ook heb ik het idee dat de bedden niet vlak zijn .al met al nog steeds niet tevreden.

Alle klachten die gemeld zijn door Wessel1982