Klacht: Tweede bril gratis

op 06 juni 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb jaren een spaarplan dat ik om de twee jaar een nieuwe bril uit mag komen zoeken .Kom ik in de winkel staat de tweede bril gratis leuke actie maar nou
Is het niet voor als je een spaarplan hebt.
Dan moet je de hele bril zelf betalen niks gratis lekker misleidend .
Nu ben ik aan het dubbe of ik nog wel klant wil blijven bij Hans Anders
Want dat staat nergens geschreven asls je een spaarplan hebt dat de actie niet geld

Gewenste Oplossing:

Gewoon een tweede bril gratis maximaal een kleine bij dragen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 06 juni 2016 om 15:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Bogget,

Bij al onze actievoorwaarden staat dat een actie niet te combineren is met andere acties of voordeelregelingen.

Met het totaalplan heeft u altijd een zeer scherpe actie prijs. Natuurlijk mag u ook met de normale acties mee doen. U betaald dan net als iedereen de normale prijs voor de eerste bril en dan krijgt u de 2de bril gratis. De voucher gebruikt u dan als betaalmiddel. De eerste bril zoals nu besteld zou voor u dan €423.00 kosten dan krijgt u de 2de bril gratis.
U kunt dus altijd kiezen wat voor u de aantrekkelijkste actie is.

Met vriendelijke groet,
Hans Anders Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door hfjvanbogget