Klacht: Twee reis dagen volledig weg

op 18 juli 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Vroeg boek korting gedaan met goede vlucht tijden in de morgen naar Turkije in december gedaan zodat je je heen geen dag kwijt bent en de terug reis was al in de middag zodat je die dag dan wel kwijt bent en in de kleine lettertje`s staat inderdaad dat de reis tijden kunnen veranderen maar het kan toch niet zo zijn dat ik 12 dagen vakantie boek en dan twee dagen reis tijden zijn ik betaal wel voor 12 dagen in het hotel.
Om een lang verhaal kort te maken zijn mijn reis tijden op de heen weg later geworden en we hadden ook een tussen landing , dus kwam mijn eerste vakantie dag om 00.30 uur aan in mijn hotel dus een dag waar ik hotel kosten voor betaald heb heb ik niet gebruik van kunnen maken en mijn laatste dag ben ik ook al om 10.00 uur uit het hotel vertrokken dus ook geen gebruik gemaakt van het eten en drinken in het hotel.
Wat kunnen we hiermee?

Ik ben tevreden met 1 dag vergoeding terug betaald

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Danny De Ridder

3 weken geleden - Heb bericht gehad van tui en doen hier helemaal niks mee ze zouden hun moeten schamen. Beste mensen die dit allemaal lezen, boek alsjeblieft niks meer bij tui want als er wat is laten ze je zitten ik hoop dat tui zo min mogelijke klanten krijg jammer maar waar. Hetzelfde als in Griekenland laat tui je ook zitten ook erg jammer kan wel door gaan maar vind ik zonde van mijn tijd groeten van mijn en boek niks meer bij tui.

Alle klachten die gemeld zijn door Danny De Ridder