Klacht: Geen reactie op mails

Sandrakuijpers op 04 augustus 2023 over TW Supply Group in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb 2 bamboekussens gekocht op de huishoudbeurs en zou deze binnen een jaar mogen retourneren waarna ik geld terug kreeg als de kussens niet bevielen
Dit is inderdaad het geval en ik heb de TW Supply Group Al meerdere malen gemaild maar ontvang geen reactie

Als ik de kussens terug kan sturen en het geld terug krijg

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar TW Supply Group over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TW Supply Group in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TW Supply Group een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TW Supply Group

Heeft op 07 augustus 2023 om 12:48 geantwoord

geachte, u kunt uw retouraanvraag indienen via [email protected]. Wij zullen u dan voorzien van een retourformulier zodat u de kussens naar ons kunt retourneren. Binnen 10 werkdagen ontvangt u het aankoopbedrag retour.

Sandrakuijpers

Heeft op 08 augustus 2023 om 08:28 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Nee want nu moet ik de verzendkosten betalen terwijl dit bij aankoop nadrukkelijk is nagevraagd en is verteld dat dit niet hoefde. Logisch want anders heeft terug zenden gezien de kosten geen zin

Bericht van TW Supply Group

8 maanden geleden - geachte, bij ons is retourneren nooit gratis. Maar mocht het zo zijn gezegd dan is dat prima. Gelieve correspondentie via de mail te doen verlopen. en aan te geven dat de retourkosten a 7,25 worden vergoed tezamen met de retourbetaling van het kussen.

Reactie van de melder van de klacht Sandrakuijpers

7 maanden geleden - Inmiddels zijn de kussens op 12-8 teruggestuurd maar is nog steeds geen teruggave ontvangen van het aankoop en het verzendbedrag

Bericht van TW Supply Group

7 maanden geleden - Naar welke rekening kan dit worden verricht? Gelieve dit per mail te doen toekomen.

Reactie van de melder van de klacht Sandrakuijpers

7 maanden geleden - Dat stond op het retourformulier Dit is NL69INGB0005851370 Het betrof het aankoopbedrag voor de twee kussens en de kosten voor de retourzending zoals afgesproken Hoop dat u hiermee voldoende informatie heeft

Alle klachten die gemeld zijn door Sandrakuijpers