Klacht: TV subscription does not work

paolo87 op 13 oktober 2020 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen

my TV subscription (TV standaard) with Youfone never worked since the start of the contract. I am not able to see any TV channel.

Gewenste Oplossing:

I would like that my TV subscription will be stopped and a money refund of the past months (and days) that I have paid for it.

I hope you can help with this because the next step for me will be to contact a lawyer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 15 oktober 2020 om 08:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door paolo87