Mijn Klacht:
Heb 8 april een LG c3 gekocht, op de site stond 3 tot 5 dagen voor dat ze de tv konden leveren.
Plus 2 tot 4 extra dagen vanwege de betalingskeuzen die ik heb gemaakt.
Voor dit heb ik geen probleem, want dat was zo als afgesproken.
Toen kwam de levering problemen, ze zeiden omdat het druk was bij hun koeriers bedrijf dat het nog eens 2 extra dagen Zouw duren.
Na 2 dagen nog steeds geen info van verzending, na 5 dagen, kreeg ik te horen dat het koeriersbedrijf het product kwijt was.
Dus ze zouden een nieuwe sturen, nu 3 dagen verder nog steeds geen info van levering.
Heb al meer dan 23 e-mail gestuurd waarop je alleen uit elke 5 email een echt antwoord krijg, alle ander zijn gewoon Standaart antwoord van sorry en dat is alles.
Koop hier niet je product als je tenminste niet erg vindt om 10 jaar in limbo te wachten.
Gewenste Oplossing:
Of binnen normaal termijn levering van me tv deze week of de verkoop ontbonden.
