Klacht: Wachten tot je een ons weegt

Jurredupain op 29 april 2024 over TV Outlet in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb 8 april een LG c3 gekocht, op de site stond 3 tot 5 dagen voor dat ze de tv konden leveren.
Plus 2 tot 4 extra dagen vanwege de betalingskeuzen die ik heb gemaakt.
Voor dit heb ik geen probleem, want dat was zo als afgesproken.

Toen kwam de levering problemen, ze zeiden omdat het druk was bij hun koeriers bedrijf dat het nog eens 2 extra dagen Zouw duren.
Na 2 dagen nog steeds geen info van verzending, na 5 dagen, kreeg ik te horen dat het koeriersbedrijf het product kwijt was.
Dus ze zouden een nieuwe sturen, nu 3 dagen verder nog steeds geen info van levering.

Heb al meer dan 23 e-mail gestuurd waarop je alleen uit elke 5 email een echt antwoord krijg, alle ander zijn gewoon Standaart antwoord van sorry en dat is alles.

Koop hier niet je product als je tenminste niet erg vindt om 10 jaar in limbo te wachten.

Gewenste Oplossing:

Of binnen normaal termijn levering van me tv deze week of de verkoop ontbonden.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TV Outlet

Reactie van de melder van de klacht Jurredupain

1 jaar geleden - Ze nemen niks siriuese behalve geld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TV Outlet nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Jurredupain

1 jaar geleden - Na veel heen en weer is het probleem opgelost. Maar het duurde veel veel te lang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TV Outlet in behandeling genomen

TV Outlet

Heeft op 12 juli 2024 om 16:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Alle crediteringen worden binnen 14 dagen door ons verwerkt, meestal sneller.
Mocht er in uw geval iets misgegaan zijn spijt ons dat.
Volgens onze gegevens heeft u inmiddels al een tijdje geleden het volledige bedrag terug ontvangen.

Voor nadere informatie en een attentie verzoek ik u contact op te nemen via [email protected]

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TV Outlet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jurredupain