Mijn Klacht:
Op 26 september had ik een bestelling geplaatst voor een televisie en een soundbar, we zijn inmiddels 18 dagen verder en er is nog steeds niks verstuurd.
Blijkbaar is de televisie niet meer op voorraad en kwam ik daar pas achter nadat ik zelf meerdere keren contact probeerde op te nemen met het bedrijf.
Uiteindelijk na 5 mailtjes en bijna 2 weken verder kwam het bedrijf met een oplossing: Ik mocht de televisie upgraden naar een ander model met een “leuke en passende korting”. Hun idee van een leuke korting voor een klant is 30 euro, 30 euro terwijl ik al zeker 2 weken zit te wachten. Wat een belachelijke service. Na zelf te hebben onderhandeld met het bedrijf heb ik er uiteindelijk 50 euro korting van kunnen maken en zou de vervangende televisie de volgende dag verstuurd worden. En je kan het waarschijnlijk al raden… die was 2 dagen later nog niet verzonden.
Ik heb uiteindelijk ergens anders een televisie besteld en hopelijk wordt mijn bestelling goed geannuleerd, want hier doe ik het nooit meer.
Kort samengevat is het een bedrijf dat geen producten op voorraad heeft, slecht bereikbaar is terwijl er op hun website staat dat ze dagelijks op de mail reageren (news flash: dit is ook onzin want soms reageren ze een dag niet eens) en hun klanten niet serieus genoeg nemen om een behoorlijke oplossing aan te bieden wanneer er binnen hun organisatie fouten worden gemaakt en alleen maar loze beloftes maken.
Als ik 0 sterren kon geven had ik het zeker gedaan. Ik raad niemand aan om ooit hier wat te kopen.
Gewenste Oplossing:
Annuleer mijn bestelling en stuur zo snel mogelijk mijn geld terug.