Mijn Klacht:
Op 28 maart 2025 heb ik via uw website een televisie besteld. Reeds de volgende dag, op 29 maart, heb ik deze bestelling schriftelijk geannuleerd. Tot mijn verbazing ontving ik op 14 april een bericht van uw kant dat de bestelling zou zijn terugbetaald. Aangezien ik het bedrag nog steeds niet heb ontvangen, heb ik vervolgens meerdere malen per e-mail contact gezocht om dit recht te zetten.
Tot op heden heb ik geen bevredigend antwoord ontvangen. Sterker nog: vandaag, 24 april, kreeg ik een bericht waarin wordt gesteld dat de televisie nog steeds voor mij gereserveerd staat, alsof de annulering nooit heeft plaatsgevonden. Dit terwijl ik duidelijk en tijdig heb gecommuniceerd dat ik van de aankoop afzie en mijn geld terug wens.
Ik wil u hierbij nogmaals dringend verzoeken het volledige aankoopbedrag per direct terug te storten. Indien u binnen 7 dagen na dagtekening van dit bericht geen gehoor geeft aan dit verzoek, zie ik mij genoodzaakt juridische stappen te ondernemen. In dat geval zal ik mijn advocaat inschakelen om deze zaak op te lossen en mogelijk verdere schadevergoeding eisen wegens nalatigheid en vertraging.
Ik vertrouw erop dat u deze kwestie spoedig en correct afhandelt.
Gewenste Oplossing:
Terug betaling van het geld
