Mijn Klacht:
-Update1:
Vrijdag, 28/02.
Vertrouw altijd uw voorgevoel!
Geen tv ontvangen op 27/02 zoals aangegeven door TV Oultet zelf (zie antwoord van hun op mijn review onderaan), zelfs geen mail om zich te excuseren dat de televisie eventueel later geleverd zou worden. Niets. Ik moest zelf een mail sturen met de vraag wanneer ik mijn tv zou kunnen ontvangen.
Tv Outlet stuurt dan een nietszeggend antwoord de dag nadien (28/02):
Aan U
Goedendag,
Helaas heeft onze huidige leverancier de toestellen nog niet kunnen leveren.
We zijn momenteel bezig met een levering van het origineel door u bestelde toestel via een andere leverancier en we verwachten vanaf 6-3 alsnog alle achterstallige bestellingen uit te kunnen gaan leveren. We horen graag van u of u hier op wilt wachten.
Dit lijkt mij voorgekauwd en hetzelfde antwoord als de honderden andere klanten met dezelfde klachten.
Echt diep teleurgesteld!
Ik heb aangegeven te wachten tot 06/03 omdat ik de wettelijke leveringstermijn van dertig dagen wil respecteren, maar het is met veel tegenzin en een vieze smaak in mijn mond. Heb ook al aangegeven dat ik niet langer zal wachten dan hun aangegeven datum en dat ik op 06/03 de bestelling zal annuleren als ik tegen dan nog niets positiefs heb gehoord.
Wordt hoogstwaarschijnlijk vervolgd…
1. Zondag, 02/02/2025
Ik heb een LG OLED65C35LA besteld (ordernr: 321293) aan een prijsje (daar moet ik eerlijk in zijn) voor 1145€, direct betaad met de kaart. We zijn al 2 weken verder en nog geen nieuws van mijn tv. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het bedrijf wat aan het volgen ben via Trustpilot en ik begin wat angstig te worden. Angstig dat ik niks zal ontvangen en wslk ook mijn geld niet zal ontvangen bij een annulatie. Ik kom tot deze conclusie omdat ik alle reviews heb gelezen en de meeste slecht, heel slecht eindigen. Ik zal, indien ik kan, deze review updaten, positief of negatief, ik zal in alle eerlijkheid mijn mening herzien en me verontschuldigen indien nodig. Ik zal zelfs mijn review aanpassen naar 5 sterren, mochten ze mijn tv op tijd nog kunnen leveren….. Maar ik heb sterke twijfels. Glenn
Datum van ervaring: 02 februari 2025
Gewenste Oplossing:
Tevreden wanneer het volledig bedrag is terugbetaald.
