Klacht: Een hoop ellende

Mateusz op 07 maart 2025 over TV Outlet in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 29 oktober 2024 een TV besteld en heb hem nog steeds niet ontvangen. Ondertussen 11 mails gestuurd. Helaas steeds valse beloftes over de TV die bij hun nog geleverd moest worden: nooit gebeurd. Er werden alternatieven geboden, echter koos voor Samsung 55S95B. Dat is een hele goede schermtype (namelijk QD-OLED) en enige vervanging is de nieuwere TV van dezelfde serie. Dat heeft ook lang geduurd en nu is die geleverd aan het bedrijf en zou verstuurd worden en wacht weer een maand en gebeurd niks. Ondertussen beetje klaar mee, want betaal al voor mijn TV abonnement en aangezien dit mijn eerste TV is, heb ik geen oude die ik kan gebruiken.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag Samsung 4K Smart QD-OLED TV 55S95D (2024) 144HZ 55 toegestuurd krijgen en vergoeding voor lange wachttijd in vorm van exrta €200 cashback.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over TV Outlet
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TV Outlet

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar TV Outlet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door TV Outlet in behandeling genomen

TV Outlet

Heeft op 07 maart 2025 om 15:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste, we hebben reeds geantwoord op de eerder geopende identieke klacht. U hoort zsm. van ons per email zodat het wordt opgelost de aankomende week.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat TV Outlet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mateusz