Klacht: Tv kapot na 3,5 jaar!! Philips stuurt je van het kastje naar de muur..

op 23 februari 2018 over Philips in de categorie Electronica Merken

3,5 jaar geleden heb ik een Philips ambilight tv gekocht. Echter vertoonde deze tv na 3 jaar al kuren. Het geluid liep niet meer gelijk met de stemmen, pas na enkele minuten verscheen er beeld na het aanzetten van de tv en af en toe ging deze zelfs helemaal niet aan. Na Philips benaderd te hebben kregen wij enkele oplossingen aangeboden. Oa. stroomkabel van de tv direct koppelen aan een stopcontact, software updates, resets, etc. Echter functioneerde dit niet. Sterker nog inmiddels ging de tv helemaal niet meer aan en reageert deze nergens meer op. Wederom regelmatig met Philips gebeld en gemaild. Echter komen ze telkens opnieuwe met oplossingen als, software updates, resets, kabels anders koppelen, randapparatuur verwijderen, etc. Helaas reageert de tv nog steeds nergens op. Na hier een aantal keer melding van te hebben gemaakt komen ze nog steeds aanzetten met software updates! Wel moesten we de bon toesturen maar hier komt geen reactie meer op. Vervolgens weer contact opgenomen en je raad het al.. weer een software update. Inmiddels heb ik een Sony tv gekocht.

Bij een bijdrage aan de nieuwe tv die we gekocht hebben.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WouterDohmen