Klacht: TV gekocht en geen tablet gekregen

op 16 juli 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Afgelopen mei hebben we een tv gekocht met de actie als je je gegevens opstuurt dan krijg je een samsung tablet.
Dit keurig gedaan, daarna opgebeld of alles binnen is en verwerkt word. En dit was inderdaad het geval. Na heel veel vijven en zessen en nog meer dicussies krijgen we dus niet die tablet, want er is niks bekend. Ik heb wel 15 keer gebelt met de klantenservice en elke keer was het ja stuurt u de gegevens maar op per mail dan komt het goed. Zelfs de dealer er achter aan gestuurd en die krijgt ook geen reactie.

Mevrouw Zoe Cleal laat ook helemaal niks van zicht horen, misschien dat ze na 3 weken onderhand eens contact op kan nemen. Wel zo netjes om zaken die je aanhaalt ook fansoenlijk op te lossen?

Wij hebben een stik dure tv gekocht, ook een beetje om de tablet, hij staat zeker te weten geregisteerd want dit heeft de klantenservice ook meerdere keren bevestigd, dus we hebben recht op die tablet.

Oplossing : Stuur zn ding gewoon op! Want hij is geregisteerd en wij kunnen er niks aan doen dat jullie mensen verkeerde of valse informatie zoals verkeerde namen van de mensen die je spreekt aan de telefoon door geven. Wij hebben die tv binnen de gestelde tijd alles opgestuurd en gecontroleerd dus dan heb je gewoon recht op zn ding.

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Geachte mevrouw Van Ossenbruggen, Wij begrijpen dat u aanspraak wil maken op de promotie artikelen naar aanleiding van de aankoop van uw Samsung televisie. Echter, bij navraag bij onze actie afdeling is gebleken dat uw aanvraag niet bekend is. Uw documenten zijn dus niet ontvangen door onze promotie afdeling. Om deze reden kunnen wij niet overgaan tot het verstrekken van de promotie artikelen. Met vriendelijke groet, Sander Samsung Webcare www.samsungworld.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 31 juli 2012 om 12:47 geantwoord

Wij hebben geen reactie meer otnvangen van de klant.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Samsung beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door MariskavanOssenbruggen