Klacht: TV die kapot is en wel in garantie valt

op 17 februari 2018 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een TV model 55PUS8700/12, deze is defect op dit moment en toont 2 helder schijnende lampjes in het scherm. Philips zegt: sorry wij kunnen hem niet repareren, neem contact op met je winkel en vraag om een creditering.
Dit is onacceptabel! Met het geld kan ik geen passend tv kopen tegen de prijzen die nu staan.
Die model die ik nu heb heb ik gekocht omdat hij voldoet aan ons eisen (design en techniek). Er zit ook 3D in en het is een curve.

Gewenste Oplossing:

Als ze mijn oude tv of gewoon repareren of een tv aanbieden die voldoet aan mijn eisen. Geld terug is geen optie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door usman