Klacht: TV die het voor de zoveelste keer niet doet

op 30 april 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb twee extra abonnementen aangevraagd voor 2 extra TV’s. Sinds die tijd is de kwaliteit van het beeld op zijn zachtst gezegd DRAMATISCH. Telkens wanneer ik de TV inschakel krijg allerlei raar beeld. Heel soms gaat het goed, maar ik begin het nu echt spuugzat te worden. Wat een waardeloze kwaliteit. Had ik maar nooit twee extra abonnementen aangevraagd. Voor die tijd ging het goed. Ik kan niet anders dan overstappen naar een andere provider. Of stuur iemand langs om dit probleem voor eens en voor altijd op te lossen. Grrrrrrr.

Gewenste Oplossing:

Zie hiervoor.LOS HET OP !!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door r.v.roermund