Klacht: tv 17 dagen oud en philps werk niet normaal mee kastje na muurtje

op 08 februari 2018 over Philips in de categorie Electronica Merken

mijn tv hang nu 18dagen aan de muur en ineens doe hij het niet meer nu hebben we de mediamarkt gebeld met de vraag kunnen wij de tv omruilen omdat philips dindsdag eens een monteur ga langsturen dat betekend dat ik 7dagen zonder tv zit wat ik echt een bizar verhaal vind met 3 kids is dat gewoon niet te doen nu is het verhaal dat de mediamarkt wel zou willen omruilen maar omdat wij de doos niet meer hebben dat we even weer contackt met philips moeten opnemen of hun een mail willen sturen dat de tv zonder doos ook opgestuurd kan worden maar philips is daar echt moeilijk over aan doen word nou al 3x van kast na muur gestuurd en elke keer zelfde verhaal u word gebeld of krijg een mail nou niks van dat dus ik wil philips bedanken voor hun hele slechte service update is dat de mediamarkt denhaag nu ineens ook niet meer wil mee werken bizar zulke groote bedrijven met hele slechte service

oplossing is dat ik gewoon me geld terug krijg want ben beetje klaar met philips en de mediamartk ik had hier voor een samsung tv daar was iets mee aan de hand service was top kan niet beter dus voor mij liever me geld terug zodat ik weer naar samsung kan overstappen een bedrijf waar je wel gehoord word voor als er problemen zijn

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door roberto010