Klacht: Tussenstop toegevoegd

op 17 juli 2016 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Op 30 juli vliegen we met Vueling naar Catania, Sicilië. Nu kregen we een mail dat de vluchttijden vervroegd zijn èn er is een tussenstop toegevoegd in Rome.
Wij hebben niet voor niets een rechtstreekse vlucht geboekt!
We zouden 8 uur en 35 minuten onderweg zijn inclusief tussenstop. Terwijl het maar 2 uur en 25 minuten vliegen is rechtstreeks.
Het is wel mogelijk om de vlucht te annuleren en het bedrag teruggestort te krijgen.
Dat heb ik al in gang gezet.
Maar; de prijzen van de tickets zijn hoger geworden dan een aantal maanden geleden toen ik op tijd alles geboekt heb. We zijn nu ruim €150 extra kwijt.
En ik had ook al tijdig een huurauto geboekt, omdat ik weet dat deze prijzen ook omhoog gaan.
Ik stuurde het bedrijf Auto Europe een mail met het verzoek of we de auto om 09.30 s’ochtends op mogen halen ipv 14:00 s’middags.
Dat is uiteraard mogelijk, maar dan vervalt de vroegboekkorting! Gevolg; weer ruim €200 bijbetalen.

Graag een tegemoetkoming in de extra kosten die we moeten maken.

Kosten vlucht Vueling: €263,64
Kosten nieuwe vlucht Air Berlin: €425,29
(Verschil €161,25 extra)

Kosten huurauto: €581,24
Kosten huurauto na aanpassing tijd: €796,13
(Verschil €214,89 extra)

Totaal extra kosten: €376,14

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mandax