Klacht: Tuivillas

op 08 augustus 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Appartement geboekt bij Tui voor 6 personen, bleek niet geschikt voor 6 personen. Wist vantevoren dat het klein was, maar daar hadden we geen moeite mee! Het feit dat 1 slaapplaats voor twee personen volstrekt ongeschikt was wel! Met de eigenaresse gesproken en ook zij beaamde dat het app eigenlijk voor 3 personen was, dit bleek ook nog toen ze vertelde dat bij het app twee Fred-tickets hoorde voor het zwembad, terwijl in onze boeking stond voor alle 6 de gasten.De kleine privé-buiten was dermate klein dat je er met twee pers buiten kon zitten. We konden met mijn gezin dus niet slapen, eten, chillen, genieten met 6 personen, terwijl we een 6 persoons app geboekt hadden. Gelijk zondag contact gehad met ABV, geen oplossing behalve een app bijhuren. Hetgeen betekende een verhoging van 50% van onze vakantie kosten. Uiteindelijk niet geaccepteerd, ABV bleef maar wijzen op de tekst van de website over een klein app. Over 6 persoons heb ik niemand gehoord! Uiteindelijk toch maar gekozen voor een tweede app, maar de totale reis met50% ingekort om binnen het vakantiebudget te blijven. We hadden geen andere keus!
We moesten elke avond gaan uit eten omdat we simpelweg niet met 6 pers in de accommodatie uit de voeten komen!

Ik heb volgens mijn mening geen fout gemaakt; ik heb een 6 persoons appartement geboekt. Dat het niet klopte lag niet aan ons, wie wel daar kan ik geen uitspraak over doen; de eigenaresse zegt de reisorganisatie , de reisorganisatie zegt de eigenaresse!! Uitkomst is wel dat ik als klant de dupe ben, met enorm veel hogere kosten zit opgescheept en mijn vakantie met de helft heb moeten inkorten!
Ik zou redelijk achten; een restitutie van de reissom aangaande de tweede week ( dus de helft van de reissom) en een compensatie voor 7 x uiteten.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door John Curfs