Klacht: VLucht Schiphol Funchal d.d. 14 juni 2018 gemist.

[email protected] op 05 juli 2018 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vermoedelijk vanwege een misverstand zijn wij naar een verkeerde gate doorverwezen. BIj boarden bleek dat wij bij de gate van Transavia waren iplv Tui die ook naar Funchal vertrok.
DIt had echter niet tot problemen hoeven leiden indien wij waren opgeroepen ons met spoed bij de juiste gate te melden, dit is helaas niet gebeurd. ONs vliegtuig was al vertrokken en onze koffers waren van boord gehaald.
Na later ingewonnen informatie blijkt dat koffers van boord worden gehaald als aan een laatste oproep geen gehoor wordt gegeven!
WIj hebben ons gewend tot de baliemedewerker van Tui op Schiphol die ons adviseerde een vlucht vanuit Brussel te boeken. Deze vertrok op vrijdag 15 juni 2018. De eerstvolgende vlucht vanaf Schiphol zou pas op zaterdag 16 juni 2018 vertrekken.
BIj aankomst op Madeira hebben wij ons de volgende dag gemeld bij uw hostes mw. Gerda Stelwagen met het verzoek aan ons schriftelijk te bevestigen dat wij voornemens waren een klacht bij u in te dienen.
Mw. Stelwagen gaf aan dit eerst met haar teamleider te willen overleggen, zij zou ons hierover per mail berichten.
TIjdens het bezoekmoment van mw. Stelwagen in ons hotel op dinsdag 19 juni 2018 spraken wij onze verbazing uit nog geen mail van haar te hebben ontvangen waarop zij meedeelde dat zij ons persoonlijk wilde vertellen dat de teamleider ons wilde spreken. Op woensdag 20 juni 2018 (onze laatste vakantiedag) was mw. Stelwagen wederom in ons hotel. ZIj gaf aan dat zij via een kaartje? Iplv een e mail een afspraak met ons had gepland met de teamleider. DIt kaartje hadden wij tot op dat moment niet pntvangen dit hebben wij ook kenbaar gemaakt. Terug op onze hotelkamer ca. 5 minuten later werd dit kaartje alsnog door het kamermeisje onder de deur door geschoven. Het kamermeisje gaf aan dat zij dit kaartje kort daarvoor had gekregen met het verzoek dit onder onze deur door t e schuiven.
Na onze mening heeft niet alleen het missen van onze vlucht maar ook de gebrekkige communicatie met uw medewerker ter plaatse niet bijgedragen aan een prettige vakantie zoals wij deze ons hadden voorgesteld.
Dit alles heeft ons veel stress en extra kosten opgeleverd!.

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van de extra kosten
- ticket Brussel-Funchal € 98,00 p.p. totaal. € 196,00
- treinticket Schiphol Brussel. € 38,50 p.p. totaal € 77,00
- Overnachting Holiday Inn Brussel € 87,00 p.p. totaal € 174.00

Totale kosten € 447,00. Per persoon. € 223,50

Geschatte kosten verlies 2 dagen vakantie € 500,00, per persoon € 250,00

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door