Klacht: Vertraging en onvriendelijk personeel

charlotte__ op 10 januari 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zaterdag 7 januari zijn wij met Tui van Bonaire naar Amsterdam gevlogen. Het vliegtuig kwam een uur te laat aan door een vertraging, kan gebeuren maar zonder excuus. Bij het inchecken had ik 1.2 kg teveel, 15 euro moeten betalen. Ongelooflijk terwijl een medepassagier met 2 kg teveel niks bij moest betalen. Na een stop op Aruba blijkt er een passagier teveel in het vliegtuig te zitten waardoor er niet vertrokken kan worden. Een passagier teveel??? Ik neem aan dat je toch weet hoeveel tickets je verkoopt?? of er iemand vrijwillig het toestel wil verlaten tegen een vergoeding? Nog een uur vertraging. Niks geen excuus.. alleen een bedankje voor de medewerking. Als dit niet op een passende manier opgelost wordt vlieg ik nooit meer met deze maatschappij! amateuristisch en onprofessioneel!

Gewenste Oplossing:

Excuus voor deze klacht en een compensatie..

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door