Klacht: Tui heeft mij een kamer gegeven anders dan ik heb geboekt

[email protected] op 21 juli 2023 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tui heeft mij een andere hotelkamer gegeven (zichtbaar in de app) dan dat ik heb geboekt. Ik heb nu een kamer opgedeeld met een gordijn terwijl ik heb betaald voor een kamer bestaande uit twee aparte kamers. Ik wil dat Tui mij de juiste kamer geeft waarvoor ik heb betaald. Ze willen mij daarmee niet helpen en zeggen dat ik verkeerd heb geboekt terwijl op de bevestiging duidelijk staat dat ik een tweekamerappartement heb. Destijds heb ik tijdens het boeken gebeld met Tui om de juiste familiesuite te kiezen. En dit was degene met twee aparte kamers. Zoals ook op de bevestiging staat.

Gewenste Oplossing:

Als ik de juiste kamer krijg dus met twee aparte kamers ipv een kamer met een gordijn.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]