Klacht: Stoelen van vlucht veranderd

Ronald1979 op 20 juli 2023 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Beste,

Onderstaande mail heb ik naar info@tui gestuurd.

Geachte,

Muddels deze mail wil ik u laten weten dat ik een ernstige klacht heb over jullie werkwijze

Wij vliegen morgenmiddag 21-07-2023 om 16:00uur terug vanuit Antalya naar Eindhoven en wat op de heenreis is gebeurd, is nu weer gebeurd, wij hebben omdat onze kinderen toch wel vliegstress/angst hebben wij voor zowel de heenreis als de terugreis stoelen gereserveerd bij elkaar. Maar op de heenreis hebben jullie dit veranderd en zaten wij niet bij elkaar, maar wat schetste mijn verbazing, voor de reis morgen zijn jullie helemaal buiten jullie boekje gegaan en hebben jullie een dure juridische fout begaan. Onze beide kinderen( 11 en 15 jaar oud) zitten naast elkaar met een wild vreemde naast hun, wat volgens de vliegwet niet mag omdat de jongste(11) moet worden begeleid door haar volwassen ouder en geen zus van 15 met daarnaast een wild vreemde. Mij vrouw en ik zitten 10 en 11 rijen daarachter, zie bijlage. Wij hebben deze plekken een maand geleden al gereserveerd en voor betaald om er zeker van te zijn dat we bij elkaar zitten. Wederom komt Tui zijn woord weer niet na!

Mij eis is dan ook dat de stoelen terug worden gezet zoals we ze hebben gereserveerd, zie bijlage.

Ik heb dit verhaal plus de rest ook op favebook gezet zodat jullie dit ook kunnen lezen.

Ik verwacht vanavond dan ook nog via de mail een reactie van jullie dat alles is rechtgezet

Minimaal de reserveringskosten terug plus een deel terug van vakantie omdat dit een grote inpact heeft gehad om de vakantie

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ronald1979