Klacht: slechte service van Tui

Wandena op 12 december 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,

In aug 2016 zijn wij op vakantie geweest naar de Dominicaanse Republiek.
Helaas hebben wij niet gekregen wat wij wilden en waarvoor wij betaald hadden.
– slaapkamer was niet waarvoor wij betaald hadden
– lampen/douchekraan/ lekkende + WC stuk
– service hotel heel slecht en onbeschoft
– pasjes van het hotelkamer deden het nooit.
– reisleidster Tui verleende slechte service en heeft niks met onze klachten gedaan. Daarnaast was ze ook bijdehand.

Ik heb op 12-09 een klacht ingediend bij Tui, 12-10 nogmaals de klacht ingediend vervolgens kreeg ik te horen dat er een wachttijd was van 6/8 weken. (die nu voorbij zijn) op 15-11 heb ik nogmaals een mail verstuurd en helaas tot op heden nog niks gehoord!!
Ik heb Tui aangesproken via de Chat. De medewerker wist dat het om een klacht ging. Voordat ik mijn verhaal kon afmaken was de chat ineens niet meer beschikbaar.

Gewenste Oplossing:

Een deel van het geld terug.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wandena