Mijn Klacht:
mijn klacht is dat mijn kinderen slecht geholpen zijn tijdens hun eerste vakantie naar het buitenland.zij zijn op de 2e dag van hun vakantie bestolen van hun tas met hun identiteitskaarten,rijbewijs,portomonais,telefoon,geld dus zij hadden niks meer!hebben gelijk bij het hotel politie gebeld.Toen hun reisleider gebeld om te vragen wat ze nog meer moesten doen aangezien hun nog nooit op vakantie zijn geweest en niet wisten hoe dit in zn werk ging.hele avond gebeld maar niemand die opnam wat ze heel raar vonden omdat er gezegd werd dat ze 247 beschikbaar zijn!toen het noodnummer van tui gebeld wordt er gewoon gezegd dat ze niks voor hun kunnen doen maar een nr van de nederlandse ambassade gedaan die om 17.00 dus gesloten is.gewacht tot volgende dag weer reisleider aangesproken doet weer niks alleen een nr van de spaanse politie die geen woord engels spreken terwijl de reisleider vloeiend spaans spreekt!en ook nog niet bereikbaar is!!dus lopend naar politeibureau gegaan en alleen aangifte gedaan in heel gebrekkig engels!de reisleider kon niet voor vervoer zorgen omdat zij geen geld hadden nee dat is toch logisch als je net bestolen bent van al je geld bankpassen,creditkaart en alles geblokkeerd is!!wij hebben alles vanuit het thuisfront voor hen moeten regelen,nieuwe tickets moeten kopen omdat zij noodgedwongen naar huis moesten omdat ze totaal geen geld meer hadden dus daar ook niks meer konden doen dan alleen bij het hotel zitten nou daarvoor ga je niet op vakantie!!en dan hoor je achteraf dat de reisleider dit dus ook voor hen had kunnen regelen!ook heb ik de reisleider zelf nog gesproken nou als je praat over respectloos dan deze jongeman ik kon geeneens mn verhaal doen praatte steeds door me heen en per slot van rekening kreeg ik ook nog eens een grote mond op de koop toe ook nog,ik moest zelf maar tickets regelen online en de kinderen moesten maar ervoor zorgen dat ze dat politie rapport kregen!werd er gezegd!!nou dat hebben we dus gedaan we hebben zelf nieuwe retour tickets moeten halen en ze zo weer terug gehaald terwijl ik dan denk misschien had je die andere tickets die ze al hadden om kunnen boeken.Maar het allerergste vind ik dat ze veel geld hebben betaald voor deze vakantie inclusief annuleringsverzekering(1800,euro)waar zij hard voor moeten werken om dat te realiseren het hun aller eerste vakantie in het buitenland is en je dan van geen enkele kant geholpen wordt,ook niet bij het noodnummer wat 2x gebeld is.daar zit je dan in een land waar haast niemand goed engels spreekt en je geen flauw idee hebt van wat je moet doen(echt schandalig).In feite hebben ze geen vakantie gehad want dit gebeurde op de 2e dag van hun vakantie en de 3e dag ze alleen maar bezig zijn geweest om alles ZELF te regelen en toen de volgende dag uiteindelijk weer naar huis konden vliegen dankzij ons(hun ouders)en hun zelf.wij dachten dat tui zon goede maatschappij was maar dat blijkt dus wel anders wat ik erg betreur!HEEL JAMMER BEDANKT TUI!!
Gewenste Oplossing:
wij zijn pas tevreden als we in ieder geval een excuus krijgen!!en ik hoop dat tui iets voor onze kinderen terug kan doen,misschien een leuke korting op een volgende vakantie die dan wel goed verloopt voor hun!!want dit was echt GEEN vakantie voor hun!!
vriendelijke groeten,
