Klacht: Slechte ervaring bij poging tot omboeking

Kevin Goosensen op 29 augustus 2023 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Mijn vriendin en ik zouden 24 september voor 15 dagen naar Kaapverdië gaan. Na een gekke tijd waren wij allebei toe aan grenzeloze ontspanning, heerlijk op een all-inclusive resort. Gisteren kregen wij echter een mail (nog geen 4 weken van te voren?) dat er werkzaamheden plaats gaan vinden bij het hotel en dat wij (door eventuele overlast) kosteloos kunnen omboeken. Echter zijn de prijzen natuurlijk flink gestegen sinds onze boeking en is de vroeg boek korting niet meer van toepassing dus een vergelijkbare vakantie is al snel €500,- duurder. Vandaag 2 keer een half uur in de wacht gestaan telefonisch, bij de 2e keer werd er opgenomen. Na een uitleg van het verhaal werd er gevraagd of de medewerkster mij even in de wacht mocht zetten om het uit te zoeken, na weer 3 minuten in de wacht werd er gewoon opgehangen. Wij hebben veel vakanties via veel verschillende reisbureau’s geboekt, maar dit heb ik niet eerder meegemaakt… Onderstaand bij ”mijn klacht is reeds gemeld bij Tui”, heb ik nee gevuld. Dit omdat telefonisch contact tot op heden vrij onmogelijk leek.

Wij zien graag een aantal (vergelijkbare!) alternatieven, voor de prijs waarvoor wij geboekt hebben. Het land maakt ons (zolang hetzelfde klimaat) niet zo zeer uit.

Alle klachten die gemeld zijn door Kevin Goosensen