Klacht: overboeking hotel Gran Canaria

H. Zwarthof op 28 januari 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een week voor vertrek van onze reis naar Gran Canaria (half jaar geleden al geboekt en bevestigd gekregen) worden we geconfronteerd met mededeling dat het door ons gekozen hotel is overboekt. Het was stikken of slikken (alternatief aanvaarden of reis annuleren). Tijdens verblijf in alternatief hebben wij heel veel mensen gesproken die allemaal via TUI werden geconfronteerd met overboeking.
Schande voor reisorganisatie TUI. TUI is degene die hiertegen kan optreden maar wentelt dit probleem af op de klanten.

Gewenste Oplossing:

Een grote organisatie als TUI dient "garantie-accommodatie contracten" af te sluiten met de hotels!
Indien TUI dit niet doet, dan dient men bij boeking klanten op zijn minst te informeren dat geen garantie kan worden gegeven over de boeking van het gekozen hotel!!! (doet men wel t.a.v. de vluchttijden!).
Geef openheid van zaken, wees open en eerlijk en reageer adequaat op vragen hieromtrent. Verschuilen achter de hotels, klanten met vragen hierover van het kastje naar de muur sturen: dat wekt geenszins vertrouwen!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door