Mijn Klacht:
nog geen 24 uur voor vertrek werd ons medegedeeld dat we met een andere maatschappij zouden vliegen ,daar was geen comfortclass aanwezig waarvoor wel was betaald, stoelreservering kwam te vervallen en het was niet mogelijk omdat te doen voor de volgende dag. Inchecken
drie kwartier later dan gepland boarden, zonder ook maar enige informatie van het aanwezige personeel. daarna nog anderhalf uur in het vliegtuig gezeten voor dat we konden vertrekken , de rede die werd gegeven was dat er moest worden gecontroleerd hoeveel kilo bagage en hoeveel passagiers er aan boord was bij komend probleem drukte op Schiphol
Terug reis weer anderhalf uur vertraging.We hebben nu twee reizen met Tui gemaakt en bij deze twee reizen was er geen informatie over het te laat borden en bij alle twee was er vertraging dus u begrijpt dat Tui bij ons heel laag scoort en we nog wel eens achter onze oren krabben voor we weer met Tui op reis gaan. Het te veel betaalde voor de comfortclass word aan ons terug betaald.
Gewenste Oplossing:
op de hoogte gehouden worden waarom het allemaal zo lang duurt.
