Klacht: annulering verzekering

Marat1971 op 21 november 2022 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Door mijn Nederlandse taal en met andere medische redenen heb ik geen annuleringsverzekering afgesloten. Voor de vlucht heb ik een coronatest gedaan die was positief is. Ik informeerde TUI maar de medewerker betaalt niet al mijn bedrag terug.

Gewenste Oplossing:

Ik wil alle som terug krijgen. Ik wist niet dat ik ziek(corona) zou worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marat1971