Klacht: 5 sterren hotel Blue Lagoon en wij worden in een kelder kamer gestopt

Mariella van Hasselt-de Jong op 08 oktober 2021 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben dit jaar, zoals 2 jaar geleden, via Tui, Blue Lagoon Resort in Kos geboekt. 2 jaar geleden een top hotel, helaas dit jaar heel anders. Wij werden in een bijgekocht oud bijgebouw, 20 minuten verderop gestopt, in de kelder, naast de spoelkeuken en wasserij van de handdoek en beddengoed.
Klein, echt vies, oud, ontzettend gedateerd, kluis uitgeboord, airco werkte niet, elektriciteitsdraden uit de muur, stopcontact bij het kinderbed etc..
Zo zonde..wij waren van 2 jaar terug zoveel beter gewend.
Echt geen 5 sterren, misschien net 2 maar meer zeker niet.
We zitten nog te wachten op antwoord van Tui, die slecht te bereiken zijn…dat vinden we heel jammer.

Gewenste Oplossing:

Het liefst een terug betaling van de reis of op zijn minst een vergoeding.
Wij zijn vertrokken omdat er niet te onderhandelen was naar een andere kamer.
Dit hebben wij nog nooit meegemaakt.
Wij zijn altijd zeer tevreden geweest.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariella van Hasselt-de Jong