Klacht: tui reizen

op 06 oktober 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Via tui reizen naar sisibay kreta geweeest. All incl. Alleen echter moest er voor zoveel betaald worden. Wij hadden onze kleinzoon bij ons er stond ook in de omschrijving animatie dagelijks programa. Er was geen animatie alleen de 2e week werden er ,s avonds voor de kinderen tekenfilms aangezet een half uur. Voor volwassenen was er 1x per week op donderdag cretanight alleen moesten we hier wel 10,00 pp voor betalen. Het ontbijt rauwe eieren of veel te hard gekookte eieren(groen dus) jam kaas 1 soort wosrt en veelmuseli. Diner de overblijselen van het middag eten werd in de salade van ,s avonds verwerkt bv geb champignons door de salade of aardappelsalade van de overgebleven aardappels. Luizen in de sla rauw vlees zelfs rauwe franse frietejs. Ik en mijn kleinzoon zijn ziek geworden van het eten en hebben vervolgens 3 dagen op bed gelegen. Mijn man heeft 2x medicatie bij de apotheek gehaald . We zijn vervolgens daarna maar uit gaan eten. Voor onze kleinzoon van 5 was er niets zonder koolzuur en meosten we voor een glaasje appelsap 3 euro betalen. Het enig e wat gratis was was spuit cola sinas bier rode en witte wijn voor de rest moest alles betaald worden.Werkelijk schandalig dat dit all incl genoemd mag worden. Bij thuiskomst op 18-07-2017 direct kacht ingediend bij tui. Het zou binnen 6 tot 8 weken behandeld wrden. Eindelijk na 11 weken een antwoord. Overigens ook geen hostess gezen in 2 weken 1e week ruim een uur zitten wachten om een klacht bij haar in te dienen. TUI neemt mijn klachten niet serieus en gaat het na 11 weken wachten niet in behandeling nemen,want ze hebben van de hostess foto,s gekregen waar alles op stond,ook de betalende animatie die ergens opgehangen hing. Wij moesten het vernemen van de receptie die ons tevens melde als wij er niet aan mee deden wij ook niet konden eten. Bij andere gasten stroom op de kraan bij andere gasten werden de kleding en alle andere spullen in een vuilniszak voor het huisje gezet na schoonmaak want ze zaten in de verkeerde kaer alles zat onder de tandpasta ook deze klachten staan bij zoover en tuivermeld,en ze zeggen gewoon jullie waren de enige met klachten ahhahh het was een horrorvakantie

Tui gaat mij een deel van mij 2350 euro terug betalen en gaat zelf op onderzoek uit wat daar gebeurt ipv foto,s van een hostess die in de periode dat wij er waren niet is geweest

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bettyboop1962