Klacht: TUI laat ons staan in Brussel. Discover your smile?

op 18 september 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Op vrijdag 1 mei 2015 zouden wij via de luchtvaartmaatschappij Jetairfly, onderdeel van TUI, naar Albanië vliegen. Van Jetairfly (op ticket en website) moesten we bij de ambassade in eigen land informeren naar de geldigheid van onze paspoorten. Die bleken aan de eisen te voldoen. We mochten in Brussel echter niet mee, ondanks de bevestiging van de ambassade. Intussen werden, in ons bijzijn, de onbezette zitplaatsen aan anderen verkocht.

Inmiddels zijn we bijna anderhalf jaar en vele brieven, mails en telefoontjes verder met vervoerder Jetairfly en moeder TUI. Ook schakelden we het Europees Consumenten Centrum in. Erkenning van enige fout, aansprakelijkheid, enige vorm van compensatie of zelfs maar excuses bleven, ook na ingebrekestelling, achterwege.
Onze annuleringsverzekeringen (onder meer bij Jetairfly) willen ook niet uitkeren.

Restitutie in geld of natura

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door c.schellens