Klacht: onjuiste incasso en meerdere dagen geen krant ontvangen

[email protected] op 01 september 2023 over Tubantia in de categorie Kranten - Regionaal

Ik heb een nieuw contract afgesloten bij Tubantia zodat ik maandelijks minder geld kwijt ben. Als ik minimaal 1 jaarcontact afsluit bij een week of maandblad ontvang ik 20% korting op mijn abonnement; in dit geval 104 euro ipv 130 euro. Ik zou 16 maanden lang het geïllustreerde maandblad van Libelle ontvangen. Ik krijg echter het bookmagazine waar ik niets aan heb. Vervolgens krijg ik een week lang geen krant. Wat blijkt nu, Tubantia heeft mij afgemeld op lutterstraat 3 F in Losser en vervolgens weer aan gemeld op Lutterstraat 3. Gevolg: Lutterstraat 3 die ook lid is van Tubantia kreeg de klant dubbel. Toen ik Tubantia op deze fout heb gewezen duurde het daarna nog 4 dagen voordat de krant op juiste adres werd bezorgd. Medewerker gaf aan dat ik blijk mocht zijn dat ik krant ook digitaal kon lezen. Maar het allerergste is dat dat Tubantia mij in de maand augustus zowel het oude kwartaalbedrag van 130 euro als het juiste kwartaalbedrag van 104 euro hebben afgeschreven van mijn bank. Het onjuiste maandbedrag van 130 euro wordt, onder inhouding van kwartaalbedrag van Libelle van 12 euro, pas binnen 6 weken uitbetaald. Als ik zeg tegen Medewerker Tubantia dat ik bedrag van 130 euro laat storneren en pas betaal zodra ik bedrag heb terugontvangen, wordt mij doodleuk vertelt dat zij dan geen krant meer bij mij bezorgen. Wat een slechte service en dat terwijl ik al 43 jaar klant bij hun ben. Zodra er ( onterecht ) dubbel betaald is zijn zij er als de kippen bij en uitbetalen pas na 6 weken. Schandalig zoals je behandeld wordt. Ik moet leven van een kale AOW met een klein pensioentje

Directe terugbetaling en minimaal een attentie voor al die gemaakte fouten

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tubantia

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tubantia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]