Mijn Klacht:
Ik heb herhaaldelijk geen Tubantia ontvangen op zaterdag, wat zeer frustrerend is. Ondanks mijn klacht is er geen reactie van Tubantia gekomen. Daarnaast wordt er geld ingehouden voor de krant, maar het bedrag van €5,30 voor de zaterdagkrant klopt niet, aangezien ik eerder de krant nabezorgde of een bon ontving. Nu moet ik zelf betalen, maar zonder de juiste vergoeding voor mijn abonnement. Dit is niet acceptabel.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek dat de krant alsnog op de betreffende dagen bezorgd wordt.


