Klacht: Geen krant

Anneke Vree op 16 december 2020 over Tubantia in de categorie Kranten - Regionaal

Tubantia klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Tubantia
Status Open
Datum 16 december 2020

Een klant heeft ervaren dat de krant op dinsdag en woensdag niet is bezorgd, terwijl deze op maandag wel op tijd werd geleverd. Dit heeft geleid tot ontevredenheid over de consistentie van de bezorgdienst van Tubantia.

Mijn Klacht:

Op maandag netjes bezorgd

Op dinsdag geen krant

Op woensdag nog geen krant

Gewenste Oplossing:

Als U de krant gewoon blijft zorgen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Reactie van de melder van de klacht Anneke Vree

5 jaren geleden - Geachte Tubantia, We hebben proefabonnement op Tubantia vanaf maandag. Krant is 1x bezorgd daarna nooit weer ben ik de enige in deze buurt die een krant in de bus zou moeten krijgen. En de bezorger dan denkt ja voor 1 krant ga ik daar niet heen. Abonnement loopt dan langer door heb ik niks aan als ze toch te beroerd zijn om hem te bezorgen.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM