Mijn Klacht:
zaterdag 14-12 om8.30 nog geen krant.Waardeloze bezorging in onze buurt.
Gelukkig contract bijna afgelopen .
Gewenste Oplossing:
Als de bezorging gaat zo als in contract staat.(wij betalen wel altijd netjes optijd).
Een klant van Tubantia heeft geklaagd over de bezorging van de krant op zaterdag 14 december, waarbij de krant om 8.30 uur nog niet was ontvangen. De klant beschrijft de bezorging in de buurt als waardeloos en geeft aan blij te zijn dat het contract bijna is afgelopen.
zaterdag 14-12 om8.30 nog geen krant.Waardeloze bezorging in onze buurt.
Gelukkig contract bijna afgelopen .
Als de bezorging gaat zo als in contract staat.(wij betalen wel altijd netjes optijd).
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tubantia
Reactie van de melder van de klacht Jan en Addy
6 jaren geleden - De krant toch nog ontvangen om 9.15 uur
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tubantia nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM