Klacht: Trui ingenomen, maar geen geld terug

op 25 juli 2016 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Ik heb een prachtige trui gekocht bij de Bijenkorf, afdeling REPEAT. Na 1 dag de trui op kantoor te hebben gedragen, zaten er vele haaltjes aan de trui. Op mijn buik, borst, zijkant..overal.
Ik heb hierop twee dagen later (donderdagavond) de trui terug gebracht en verzocht of ik mijn geld retour kon krijgen, gezien een trui die zelfs op kantoor niet netjes blijft, mijns inziens valt onder een ‘niet deugdelijk product’. De manager was er niet, dus de volgende dag, wanneer er twee managers aanwezig zouden zijn, zou ik worden teruggebeld. Vanwege de drukte, kreeg ik een tel. nr. mee om eventueel zelf te bellen, als ik niet gebeld zou worden. Daarna ging er nog veel mis, waardoor ik inmiddels nog steeds wacht op mijn geld. De oplossing: ‘we hebben de haaltjes weer naar binnen gehaald en u kunt hem weer ophalen’ vond ik erg vreemd. Ik kan hem onmogelijk elke dag weer terugbrengen om hem te laten herstellen.
In het kort: Repeat zou het oplossen: Ze hebben me nooit gebeld. Ik hen wel een keer of 25. Via de bijenkorf zelf kreeg ik wel contact. De bijenkorf zelf zou nu proberen het op te lossen. Inmiddels ben ik weken verder. Let wel: Dit is de kórte versie van het verhaal. Veel van wat er fout ging zit hier nog niet in verwerkt.

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug heb. Ik wil geen tegoedbon. Ik kan me niet voorstellen dat ik nog eens in de situatie zit dat ik moet bedelen om mijn eigen geld terug te krijgen. Erg klantonvriendelijk!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 03 augustus 2016 om 09:53 geantwoord

... .... ..... ..... ..... .... .... .... ..... .... .... .... .... ... .... .... .... ... .... ... .... .... .... .... .... ... .... ... .... .... ... ... .... ... .... .... .... .... .... ..... ..... ..... .... .... .... ..... .... ..... ...

Heeft op 03 augustus 2016 om 09:58 geantwoord

Er is niets gebeurd! Ik ben niets verder dan ik was. De Bijenkorf heeft mijn trui, ik heb mijn geld niet terug en ze blijven maar vragen of ik hem even wil opsturen, terwijl ik blijf zeggen dat zij hem in het bezit hebben. Ik heb ze dit minimaal drie keer gemeld..

Alle klachten die gemeld zijn door Janine123