Klacht: Trieste service

op 10 augustus 2017 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Vanmiddag naar de Hans Anders geweest in Maastricht (Brusselse Poort) om mijn bril te laten verstellen. Na het verstellen wil ik mijn bril opbergen en zie ik dat er een kras op het glas zit.

Aan de binnenkant bij de neusvleugels is mijn glas door de warmte van het verstellen gaan barsten. Overal zitten kleine haarscheurtjes. Ook het montuur is gaan smelten door de warmte! Zonder enig excuus pakte de medewerker de bril en zegt ze dat ze hem moet gaan opsturen naar het hoofdkantoor en geeft mij aan dat ik een dikke week mijn bril kwijt zal zijn. Een snellere service is niet van toepassing.

Fijn dat de bril opgestuurd kan worden, maar nu zit ik dus een dikke week zonder bril! Als ik vrij heb kan ik door de dag lenzen dragen, maar in de avond ben ik verplicht om mijn bril op te zetten door mijn droge ogen. Aangezien ik 40u in de week werk, heb ik dus mijn bril heel erg hard nodig!

Nadat ik de klantenservice gebeld heb om hierover een klacht in te dienen, krijg ik als antwoord dat het GEEN gegronde klacht is en dat het mijn eigen verantwoordelijkheid is dat ik geen reserve bril thuis heb liggen! De medewerker aan de lijn was onbeschoft en dacht absoluut niet met me mee! De medewerker ging zelfs met me in discussie!

Ik zou tevreden zijn als Hans Anders mijn klacht zou erkennen en de schade die ik lijd door niet volledig te kunnen gaan werken vergoed!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Hans Anders

4 maanden geleden - Beste mevrouw Herben, Bedankt voor uw bericht. Naar aanleiding van dit bericht heb ik geprobeerd om telefonisch met u in contact te komen. Helaas kan ik u niet bereiken. Wanneer zou ik contact met u kunnen opnemen? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Kelly Herben

4 maanden geleden - Goedendag, u kunt mij telefonisch bereiken na 16:30u Mvg

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 10 augustus 2017 om 11:35 geantwoord

Heeft op 10 augustus 2017 om 13:54 geantwoord

Absurd dat er verplicht word dat mensen een tweede bril in huis moeten hebben! Dat ik door toedoen van een medewerker niet mijn werk hebben kunnen doen interesseerde deze medewerkers niet! Belachelijk dat er geen service word verleend.

Alle klachten die gemeld zijn door Kelly Herben