Klacht: Klantonvriendelijke Houding/Misleidende Website

Independent Solutions op 01 maart 2018 over Trendymeubels.nl in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Salontafel besteld in de veronderstelling dat deze bij niet tevredenheid binnen 100 dagen retour, zoals op de website vermeld, verzonden mocht worden.

Trendymeubels geeft echter aan dat dit niet het geval is en eist dat ik de originele verpakking gebruik van karton, die niet meer in mijn bezit is.

Trendymeubels komt daarnaast met aanvullende dwingende eisen, die zeer onheus overkomen. Zeer slechte ervaring met Trendymeubels, wees gewaarschuwd allen!

Gewenste Oplossing:

Retourtransport salontafel

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Trendymeubels.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Trendymeubels.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Independent Solutions

6 jaren geleden - Kan klacht.nl deze klacht in behandeling nemen?

Trendymeubels.nl

Heeft op 03 juni 2018 om 12:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wij hebben de salontafel retour opgehaald van de klant welke op alle onderdelen een beschadiging heeft. We wilden het eerst niet accepteren daar wij het niet meer door konden verkopen maar uit service hebben we het toch geaccepteerd. Thuiswinkel vond dat we het heel goed hebben gehandeld en de klacht hebben opgelost.

Independent Solutions

Heeft op 03 juni 2018 om 13:28 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is incorrect, er staat namelijk nog een factuur open die door Trendymeubels betaald dient te worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Independent Solutions