Mijn Klacht:
Half augustus schoolrugtas voor mijn dochter besteld. Gemaild waar de tas bleef. Eindelijk na paar weken ontvangen. Mooie tas, maar de verkeerde ontvangen. Weer gemaild, en doorgegeven dat het de verkeerde was. Als ik retour zond en geld terug wilde. Kwamen die kosten voor mezelf. Dus dan maar retour en wachten op de juiste. En toen iedere week mail gestuurd waar de tas bleef. Tot 3 weken geleden, dat ik er nu klaar mee ben en mijn geld teruggestort wil hebben. Kreeg nog antwoord dat ze erachter aan gingen. Maar de laatste 2 weken reageren ze niet meer. Ben alleen staande moeder en rugtas kost € 70,00. Veel geld toch. Baal, teleurgesteld en boos dat ze het geld niet teruggegeven. Groeten Joly
Gewenste Oplossing:
Geld terug op mijn rekening. Ik kocht de rugtas bij TrendX, maar opgegeven moment liepen de mailtjes via [email protected]. Maar de laatste mail naar beiden gestuurd.
