Klacht: Agressie en bedreiging

op 21 november 2017 over Trends and Musthaves in de categorie Internetshops - Kleding

Met Trends and Musthaves B.V./2NDhand4the best (worden door de zelfde persoon gerund), zit ik midden in een bijzonder vervelend conflict.
Hier zal geen oplossing voor komen, dus deze klacht is niet gericht op het bedrijf maar diend als waarschuwing voor de consument.

Er zijn meerdere negatieve verhalen, recensies te vinden op klachten.nl en klachtenkompas.nl. Stuk voor stuk met de klachten; nepartikelen, overgespoten schoenen etc met een afhandeling waar de consument uiterst ontevreden is.

Helaas kom je daar net als ik pas achter als de schade geleden is.
Op het moment dat je daar werk van maakt, krijg je te maken met een agressief schrikbewind, vervelende mailwisselingen, op je mobiel lastig gevallen worden, valse aangiftes tegen je, bedreiging via de mail.

Veel mensen zullen zich daar ook door laten afschrikken en niet meer voor zichzelf opkomen. Begrijpenlijk, maar daarmee komt dit bedrijf er wel mee weg.

Daarvoor moet ik o.a. mijn aangifte tegen haar intrekken.

Ook deze klacht zal mij ws weer nieuwe bedreigingen op gaan leveren, ik laat het maar gebeuren

Dit is een waarschuwing voor de consument, daarmee is de klacht voor mij afgehandeld.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Trends and Musthaves over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Trends and Musthaves in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Trends and Musthaves een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Trends and Musthaves

Heeft op 21 november 2017 om 16:54 geantwoord

Nu moet u eens goed luisteren mevrouw de Booy
U heeft GEDRAGEN ( zie adv ) 2e hands ! schoenen gekocht . geen NIEUWE en niet bij trends and musthaves
Hierna bedreigde u mij direct via het bedrijf mij zwart te maken op internet . Dit is verboden en heet privacy schending . Daarnaast plaast u elke keer onder een ander account een nieuwe klacht

Stan heeft u dit weekend gebeld om het op te lossen maar het enige dat u kon doen was dreigen, schelden en schreeuwen . Viel niet mee te praten dus zijn naam heeft u vast niet gehoord . En er was er 1 die dreigt ? Dit moet niet gekker worden .
Inmiddels krijg ik elke dag berichten van vriendinnen van u , met bedreiging etc
Ik zou zeggen de Booy kom eens langs dan lossen we het op , want wat u zegt hierboven is volkomen gestoord : ik schroom niet om derden langs te laten komen ? PARDON bent u niet wijs ?

U bent degene die vriendinnnen laat mailen voor mijn adres he ? U bent degene die wil langskomen toch ? Come and join , ik heb niets te verbergen
U bent niet opgelicht u heeft PRIVE schoenen gekocht en deze waren niet naar wens dit kan gebeuren maar u wilt niets oplossen

Wij hebben aangifte gedaan bij de politie en deze mail is ter info naar u doorgestuurd

Het is namelijk verboden wat u doet
U kunt goed doorgaan hiermee en dan zijn de consequenties inderdaad enorm .
U bent namelijk strafbaar bezig .
Dit is ter info naar u gestuurd , dat heeft niets met dreiging te maken
Ik vraag u nog eenmaal : stop met waar je mee bezig ben en praat normaal aan de telefoon
U liegt en bedriegd: de laarsjes worden na verwijdering van deze schnding , smaad en laster bij u opgehaald en klaar ermee .

Ter info :

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. De politie bevestigt hierbij de ontvangst van uw bericht.

Uw referentienummer is: *****

LET OP: U kunt niet antwoorden op deze e-mail.
Voor vragen of aanvullingen kunt U een bericht sturen via de formulieren op www.politie.nl, of telefonisch contact opnemen met de politie: 0900-8844.

Politie

Bericht van Trends and Musthaves

1 jaar geleden - Ik heb zelf, tegen beter weten in, mijn vorige klacht tegen beter in verwijderd. Als ik de klachten introk kreeg ik mijn geld terug. Dit heb ik gedaan, maar ik ze gaat echt geen geld teruggeven. Daarvoor moet ik o.a. mijn aangifte tegen haar intrekken.Op bovenstaande nog even een reactie : U heeft GEEN enkele klacht verwijderd en u krijgt gewoon uw geld terug maar u wil helemaal niets oplossen . Zie voorgaande klacht van u met de oplossing .

Bericht van Trends and Musthaves

1 jaar geleden - Wederom meer dreigmails vanaf uw kant . Het moet nu klaar zijn Je bent een nare oplichter Monique de Booij .Een grote leugenaar . Word gelukkig met uzelf .Ik laat het hier niet bij zitten , Stalker die je bent.

Alle klachten die gemeld zijn door Mo de Booy