Klacht: trap er niet in

op 14 januari 2018 over Trends and Musthaves in de categorie Internetshops - Kleding

Ik wilde nieuwe shabbies kopen bij deze site. Maar omdat er alleen maar een plaatje bij zit van de fabrikant vraag ik om een foto van de echte laarsjes. Helaas kan mevrouw dit niet doen en ik geef aan dat ik de laarsjes niet wil kopen. Dit is voor mevrouw verder geen probleem. Omdat ik een nare ervaring heb gehad met het kopen van laarsjes voelde dit niet goed en ik ben op internet gaan zoeken.

Ruim een jaar geleden heb ik namelijk bij (2ND hand by T&M
Voor al uw nieuwe of schaars gedragen schoenen , kleding en tassen van hoogstaande merken uiteraard alleen origineel.
KvK nummer 64581802) laarsjes gekocht.

Deze zouden ook nieuw zijn maar bij ontvangst waren de zolen al aardig versleten. Ik ben toen wel boos geweest en gevraagd of ik ze terug zou kunnen sturen maar dat kon niet.
Nu schetst mijn verbazing dat de naam onder de mail ookTineke is. Dit is dus het zelfde bedrijf. Mensen dit is een waarschuwing. koop niet bij deze vrouw want ze verkoopt producten die je niet krijgt.

als zij de laarsjes stuurt en ik ze achteraf zou kunnen betalen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Trends and Musthaves over deze klacht.

Bericht van Trends and Musthaves

5 maanden geleden - Hallo wat een onzin ! We hebben honderden artikelen en allemaal gloednieuw en een ieder krijgt wat hij / zij besteld . Denk niet dat we anders al 11 jaar online zijn he . Als wij artikelen met bijlages van de leverancier plaatsen is dit ook gewoon het artikel dat u krijgt We verkopen geen 2e hands artikelen Daarnaast ben ik erg benieuwd wat u wil bereiken met dit onzin bericht ? Hou toch op zeg Verder geen aandacht meer voor u .

Bericht van Trends and Musthaves

5 maanden geleden - ps 2nd hand zal ik dan nog even voor u betalen : 2e hands . TAM verkoopt alleen NIEUW Fijne dag

Reactie van de melder van de klacht petravandermoolen

5 maanden geleden - Best mensen, Allereerst mevrouw wil u bedanken voor u aardige reactie. U geeft aan dat u alleen nieuwe producten verkoop. Dat is niet waar. Ik heb namelijk van u laarsjes ontvangen waarvan de zool al redelijk versleten is. Omdat ik allang door heb dat ik er met u niet uit kom wil ik mensen die van plan zijn om iets bij u te kopen te waarschuwen. Koop Shabbies in de uitverkoop dat betaal je ook €100 maar heb je echt nieuwe laarsjes. En dat u al 11 haar op marktplaats staat zegt dus helemaal niets. 2 jaar geleden kwam u met het zelfde commentaar (alleen was het toen 9 jaar) ik hoop dat ik iemand voor een fout die ik zelf 2 jaar terug heb gemaakt , namelijk bij u laarsjes kopen. Voor mij is het leed al geleden. Vriendelijke groeten, Petra van der Moolen

Bericht van Trends and Musthaves

5 maanden geleden - Interesseert me geen hol of je het vriendelijk of niet vind Je liegt dat je barst Gelukkig weten al onze klantjes dat ) NIEUW IS NIEUW dombo , als je een particuliere 2e hands aankoop doet kom dan niet klagen bij een bedrijf met NIEUWE SPULLEN !! pfffff

Bericht van Trends and Musthaves

5 maanden geleden - En lig niet wakker van jou domme leugens hoor hahaha , dit account is al jaren van het bedrijf en alleen maar nieuwe spullen Ik snap het al : MADAME wou DIRECT foto's hebben , maar ik ben je slaafje niet en had daar geen tijd voor , nu ben je gepikeerd en kom je klagen ach wat een sneu mens Nou hey :) jjammer dat u niet prachtige nieuwe shabbies bij ons kunt betalen En nu weg met je onzin leugens DOEIIIII

Bericht van Trends and Musthaves

5 maanden geleden - domme mensen als jij hoef ik niet eens iets aan te verkopen . stalker , oplichter die je ben , . Verder geen reactie meer Typsich voorbeeld verloedering van de maatschappij Nou de groeten !

Bericht van Trends and Musthaves

5 maanden geleden - domme mensen als jij hoef ik niet eens iets aan te verkopen . stalker , oplichter die je ben , . Verder geen reactie meer daaaag Typsich voorbeeld verloedering van de maatschappij Nou de groeten !

Bericht van Trends and Musthaves

5 maanden geleden - aha net nog 1 jaar nu 2 jaar ? de naam zegt het al he dommie 2e!!!! hands 2nd hand Dus idd geen TAM BV nou succes met de wereld verbeteren . lach me rot

Reactie van de melder van de klacht petravandermoolen

5 maanden geleden - Nogmaals bedankt voor u wederom aardige reactie. Omdat ik niet op deze manier met u wil communiceren is dit mijn laatste reactie over deze klacht. Mensen doe met mijn waarschuwing wat u wilt. Vriendelijk groeten Petra van der Moolen

Alle klachten die gemeld zijn door petravandermoolen