Klacht: ZEER ONVRIENDELIJK PERSONEEL

op 11 mei 2020 over Trekpleister in de categorie Drogisterijen

TREKPLEISTER LEIDSCHENVEEN (Simon Carmiggelthof)
Ik kom bijna nooit bij de Trekpleister, maar zag vandaag (1105) een leuke aanbieding dus ben ik naar binnen gegaan.
Goed om me heen gekeken of er wat info hing omtrent mandjes ivm corona.
Deze kon ik in eerste instantie niet zien, dus liep ik zonder mandje naar binnen, want had mijn dochtertje van 2 jaar bij de hand.

Tot mijn schrik schreeuwde(!) de leidinggevende of ik de volgende keer een mandje wilde pakken, want dit stond (volgens haar) overal heel groot geschreven.
Geen groet, geen welkom, niks…
Ik heb aangegeven geen tekst gezien te hebben omtrent mandjes en het al erg gek vond in deze tijd dat het nergens stond. Ook heb ik haar gevraagd of ze dit wat vriendelijker kon vragen. Wanneer ik dit vroeg, gaf ze weer een heel onvriendelijke weerwoord terug…

Vervolgens liep ik naar de deur en zag dat er een briefje hing met mini letters, op een deur wat wagenwijd open stond, of je een mandje wil meenemen. Deze tekst is niet te zien als de deur zo wijd open staat.

Alles terzijde;
Als het op een normale vriendelijke manier was gezegd, was er niks aan de hand.. maar het leek alsof mevrouw haar werk erg zat was.

Hier kom ik dus HELAAS nooit meer terug.. Erg jammer!

Vriendelijker personeel

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trekpleister

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trekpleister nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ZY