Klacht: Zeer onvriendelijk geholpen.

Jennifer222 op 01 mei 2020 over Trekpleister in de categorie Drogisterijen

Het gaat om het filiaal in Oud-Beijerland in de Dirk waar ik vandaag was.
Ik ben netjes mijn route gevolgd zoals aangegeven, ik had alleen haarclipjes nodig van €1,99,-
Ik kom aan de kassa, daar staat een dame van middelbare leeftijd met een zeer sjagerijnig gezicht.
Alles gaat zoals het hoort, en ik heb netjes een munt van €2,- en ik leg deze neer, gepaster betalen gaat niet.
Ze kijkt me aan.. en zegt gelijk heb je geen pasje bij je?
Dus ik zeg gelijk nee, ik heb het gepast, ik krijg daar werkelijk een hele discussie waarom ik niet contant moest betalen, waar ik uiteraard tegenin ben gegaan.
Dat het geadviseerd wordt prima, zeker als ze eventueel nog geld aan me terug had moeten geven.. maar op deze manier wordt geen enkele klant vrolijk van.
En hoe je het went of keert het blijft een wettelijk betaal middel. Ik denk dat een hoop bedrijven die niet open mogen er heel blij mij zouden zijn, dat er betalende klanten zijn. Maar bij deze medewerkster is het wel duidelijk, dat haar salarisje gewoon netjes gestort wordt, en zelf nergens wat van voelt.

Als deze dame zich netjes zou opstellen.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trekpleister

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trekpleister nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jennifer222