Klacht: verkeerde beltegoedbon

nelly20 op 07 januari 2012 over Trekpleister in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Laatst gaf de verkoopster mij een verkeerde beltegoedbon. Ik had haar een kaart van HI gegeven en zij draait een bon voor mij uit van Telesur. Hoe blond kun je zijn? Helaas kan ik niets met Telesur, want ze geven geen gratis SIM-kaarten weg. Trekpleister zou zijn werknemers hier beter in moeten trainen. Ik kom nooit, maar dan ook nooit meer bij de Trekpleister! Weg 10 euro waar ik KEIHARD voor werk!

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat het bedrijf bereid is de bon terug te nemen of om te wisselen voor een bon va HI. Maar dan wel graag door een andere werknemer..

Bericht van

12 jaren geleden - Beste Nelly20, Vervelend dat onze medewerker in het filiaal zich heeft vergist. Wil je het contactformulier op onze website invullen? Zie http://www.trekpleister.nl/klantenservice/contactformulier We helpen je dan graag verder. Vriendelijke groet, Trekpleister Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door