Klacht: Pakket niet gekregen

Leyla Ammar op 16 februari 2021 over Trekpleister in de categorie Drogisterijen

Ik heb een lange tijd zelf gewerkt bij de trekpleister. Nou hebben ze mijn contract niet verlengd waar ik erg de dupe van was. Voor kerst had iedereen blijkbaar een pakket binnen gekregen op mij na. Wat bleek, mijn oude adres gegevens waren niet ingevoerd terwijl ik wel had aangegeven verhuisd te zijn geweest. Ik vond dit erg jammer. Uiteindelijk kreeg ik te horen van mijn assistent leidinggevende toen dat ze erover zou mailen en A.S.WATSON er achter aan zou gaan omdat ze aan hadden aangegeven dat ze vonden dat ik het wel hoorde te krijgen/recht op had. Ik wacht nu al 2/3 maanden en heb nog steeds niks te horen gekregen en ik werk er nu ook al een aantal weken niet meer.

Ik ben erg teleurgesteld maar vind het vooral echt niet kunnen dat dan mij word verteld dat ik het zeker weten krijg, maar dan uiteindelijk gewoon helemaal niks hoor van A.S.WATSON. Had dan in eerste instantie aangegeven dat het niet meer kon. Ik vind het echt flauw want ik ben zelf echt een harde werker geweest en heb mezelf altijd 110% gegeven op de werkvloer, om dan vervolgens zo achter gelaten te worden. Ik ben in ieder geval echt ZEER NIET tevreden in de communicatie hierin. Het gaat tenslotte niet eens voor mij om het pakket, maar om het feit dat er mij word wijs gemaakt wel het pakket te krijgen, maar dan laat A.S.WATSON uiteindelijk niks meer van zich horen. Erg slordig.

Ik wil een mail verwachten van de baas van mijn manager of A.S.WATSON zelf. In ieder geval van iemand die daar over gaat of ik uberhaupt nog het pakket zal verwachten of niet, en wat de reden was dat zij niks meer van zich hebben laten horen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trekpleister

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trekpleister nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leyla Ammar